15. januar 2014

Dag 13 - langtids stegt svinekam.

Så er jeg tilbage igen med nyt fra min kur. Der er nu stort set helt styr på div. opskrifter, tror jeg mangler en enkle eller to. Madplanen for denne uge er på plads, så nu skal jeg bare blive ved med at skrive.

Når, men grunden til at jeg ikke rigtig har fået skrevet de sidste par dage er at det har været nogle utrolige kedelige dage, hvor min mad stort set har været det samme som tidligere eller bare ikke har været værd at skrive om. Vi fik dog pizza forleden dag og i går stod den på ostesuppe. "Se billeder"


Jamen så til i dag, de første to måltider har været ligeså kedelig som de andre dage, dog lavede jeg mig en kage i formiddag, da der begynde at komme en dejlig duft af vores aftensmad, en svinekam som gik i ovnen kl 8.30 og har stået og hygget sig hele dagen.
Mums..... Hvor var den lækker. Til den havde jeg lavet en god omgang Sønderjysk hvidkål og salat samt en RIGTIG god skysovs. Der kommer ikke nogle opskrift på den, da jeg ikke kan huske præcis hvordan jeg lige gjorde. Men hvis der er nogle der har lyst til at kaste sig ud i det, må I endelig skrive til mig på FB.

Lækker chokolade med vaniljefløde og creme fraiche.

Efter to timer ved 100 grader.

Det færdige resultat. Mums det guf...

Er nød til også lige at fortælle hvor nemt det er at undvære sukker osv. Jeg har ikke længere nogle trang til slik og sodavand. Jeg nyder igen at stå og lave mad. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar