9. januar 2014

Jubii.... Første uge gået....!!

Jubii... 7 dage = en uge. Har nu været sukker fri i en uge, og har det super dejlig.

Dagen i dag er gået med vasketøj og andre huslige ting, så har ikke har det nødvendig tid ved hånden til at få de sidste detaljer på plads på blogge, men der arbejdes på høj tryk når tiden er der.
Så det hele er på vej.

Når man så'en ikke får noget brød i løbet af en hel uge, kan man godt komme til at savne den fornemmelse af at skære et stykke brød og gid det en gang pålæg.
Så i dag fik jeg bagt et LCHF-venligt brød, jeg havde købt en brødblanding fra urtekram, og hold da op det smager godt med en tyk skive flødehavati og et godt lag smør. Det blev også til min frokost sammen med en kop te i dag.


Min morgenmad var i dag røræg, lavet på min pande som nok heller skulle se en skældespand end et komfur, men sammen med rørægget var der et par skiver bacon og nogle bagte tomater med ost, drysset med purløg. 

Her til aften har jeg så skulle prøve noget nyt igen, dog bleve det ikke rigtig som jeg ville hav, men det smagt fint, man skulle bare ikke kigge på det. For godt ud så det nu ikke. Men menuen bestod af kødboller med ost i midten og så skulle den hav været bagt i en ostesovs, det lykkes så bare ikke lige som jeg havde håbet. Dertil til skulle vi hav haft bønnefritter, som så bleve til bønne kul, da jeg glemt dem i ovnen. Rigtig dum idé. Vi fik dog smørstegt blomkål, som ulige alt det andet lykkes ret godt for mig. Men de var lidt (meget) overkogte. Men de smagte nu fint nok.


Ja, lækkert ser det nu ikke ud.

Når men i morgen skal jeg så på vægten igen for at se hvor godt den første uge så er gået. Synes nu selv den er gået rigtig godt, så det ville da være lækkert med et mindre vægttab.

Så ønske med held og lykke med min tur på vægten...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar