8. januar 2014

Dag 6 - puha for den da...

Puha... Hvor kan jeg i dag mærke virkning af intet sukker mm. i næsten en uge. Jeg er i dag sindsyg træt og gider ikke rigtig noget, det eneste jeg kan tænke på er en stor omgang McDonald's menu med en stor cola. Min hjerne råber på usundt mad.

Men NEJ....! Jeg giver ikke op nu, jeg er nået så langt nu og kan se og mærke på mig selv at det går godt. Min oppustenhed er helt væk, og jeg har kun luft i maven, når jeg er kommet til at spise for meget kål. Så jeg har det helt klart bedre end for en uge siden.

Jeg ved godt at jeg i går skrev at jeg ville får bloggen opdelt med opskrifter osv. men grundet min enorme træthed i dag er jeg ikke helt klar med at vise det frem endnu.
Jeg håber meget på at kunne vise det frem i morgen i stedet for.

Jeg har dog fået lavet lidt i dag, i morgens/formiddags bagt jeg nogle rigtig lækker Æggemuffins som kan bruges til både morgenmad og frokost. Jeg spise dem så også til begge måltider.

Som noget nyt og meget sjælden lavede jeg i dag en kop kaffe med en MEGET stor klat flødeskum. Den gav mig nok energi til at kunne komme igennem aftensmåltidet. Som i dag bestod af ovnstegt kylling med broccoli/hvidkåls mos med masser af fløde og endnu mere smør. Der var så meget smør i at jeg vil gøre brødrene Price stolte over det.
Æggemuffins.


Her var så lige en hurtig og kort opdate fra en meget træt LCHF spiser...

Hav det godt til vi ses igen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar