7. januar 2014

Dag 5 - Tid til forandring.

Som I nok kan se, så sker der lidt her på bloggen. Der vil inden for de næste par dage, komme opskrifts katalog, så det i fremtiden vil blive nemmere og finde opskrifterne, der vil også komme en sektion med mine ugentlige madplaner og en sektion om mig, hvor jeg vil holde jer opdateret med mit vægttab, både når det er godt og når det er mindre godt.
Jeg vil derfor heller ikke lægge opskrifter direkte op på bloggen i mit daglige indlæg.

Men nu til dagen i dag...
For sikke en dag, jeg har haft det rigtig godt det meste af dagen, startede dagen ud med en fæl kvalme, dog har det intet med min diæt at gøre, da det har været en gentagene ting siden midt december. Men det gjorde så at jeg ikke rigtig havde lyst til mit morgenmåltid, fik dog lidt ned. Efter en god tur i det dejlige vejr, holdt den "heldigvis" op igen, og jeg har haft det godt siden.

Morgenmad ligesom i går græsk yoghurt med hindbær. og det smagte også ligeså godt i dag som i går.


Til frokost fik jeg rester fra i går, den dejlige lasagne, der var dog ikke nok tilbage til at kunne mættet mig, så jeg måttet lave et lille fad med noget selleri og snackpeber, og en hvidløgs flødeost. Mums.. Jeg blev også derefter mæt. 



Efter en lille tur i Føtex, kom jeg hjem med en ny bog, som handler om denne diæt. 


Bogen bruges af mange LCHF spiser, og er en god guide til livsstilen.
Da aftensmaden skulle på bordet, kom der på vores bord en af vores tidligere ynglings retter, nemlig bagt laks med porre og snackpeber i en citron/dild marinade. (Opskrift kom i morgen, under Aftensmad)
Før i tiden ville jeg hav lavet den med vilde ris og knorr hollandaise sovs til. I dag blev til dog kun til hjemmelavet hollandaise med masser af smør. (opskrift følger i morgen)  


Hold da op hvor bliver man mæt i løbet af sådan en dag, i morgen står den på æggemuffins, bacon og kylling. Hvis I vil vide mere om det må I heller læse med igen i morgen. og så håber jeg at jeg vil kunne præsentere den nye blog for jer.

"Spis dig mæt og glad..."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar